Γενικές οδηγίες διατροφής

Γενικές οδηγίες διατροφής
  1. Η σαλάτα εποχής δύναται να περιλαμβάνει (σε απεριόριστη ποσότητα) : μαρούλι, λάχανο, χόρτα, κουνουπίδι, μπρόκολο, κολοκύθι, καρότο, αγγούρι, λάχανο Βρυξελλών, σπανάκι, μανιτάρια, πιπεριά πράσινη ή κόκκινη, ντομάτα.
  2. 1 φρούτο εποχής ισοδυναμεί με 1 μήλο=1 αχλάδι=1 πορτοκάλι=2 μανταρίνια=2 ακτινίδια=1/2 μπανάνα=1 ροδάκινο=10 κορόμηλα=2 βερύκοκα=1 φλ.τσαγιού φράουλες ή κεράσια ή ανανά=1 φέτα πεπόνι=2 φέτες καρπούζι=1 ποτήρι χυμός φυσικός.
  3. Πίνετε οπωσδήποτε 10 ποτήρια νερό την ημέρα.
  4. Κάνετε πολλά και μικρά γεύματα.
  5. Τρώτε το τελευταίο σας γεύμα τουλάχιστον 2 ώρες πριν τον ύπνο (όποτε αυτό είναι εφικτό).
  6. Κάνετε την κίνηση τρόπο ζωής ή γυμναστείτε.
  7. Μπορείτε καθημερινά να καταναλώνετε επιπλέον τα εξής: α) σαλάτες χωρίς ξύδι, β) 1 κουτί ζελέ light
  8. Πίνετε ελεύθερα τσάι, καφέ, σόδα, και αεριούχο νερό.Ανώτατο όριο ζάχαρης 2 κουτ. γλ την ημέρα
  9. Τρώτε αργά και σε σταθερές ώρες.
  10. 1 φέτα ψωμί=2 φρυγανιές
  11. Η ποσότητα του αλατιού πρέπει να ειναι περιορισμένη.
  12. Απομακρύνετε όλα τα ορατά λίπη και τις πέτσες από τις ζωικές τροφές.
  13. Επιλέξτε λιπαρά ψάρια που είναι πλούσια σε ω3 και ω6.
  14. Τα κρέατα συνοδεύονται με σαλάτα και όχι τυρί.
  15. Τα όσπρια και τα λαδερά συνοδεύονται με τυρί και σαλάτα.
  16. Το ελαιόλαδο το προσθέτουμε ως εξής: 1 κουταλιά σούπας στο φαγητό(ανά μερίδα) και 1 κουταλιά σούπας(ανά άτομο) στη σαλάτα.ΟΧΙ τσιγάρισμα.
  17. Επιτρέπονται μόνο τυριά με χαμηλά λιπαρά.
  18. Επιθυμητά είναι τα άπαχα κρέατα.
  19. Μυρωδικά και μπαχαρικά ελεύθερα.
  20. Γαλακτοκομικά με 2% λιπαρά.
  21. Ψωμί σίκαλης ή ολικής αλέσεως.

Επιτρεπόμενη ποσότητα κατανάλωσης αλκοόλ: 3-4 ποτήρια κρασιού την εβδομάδα.

Δημοσιεύτηκε από τον Δέσποινα Ζαφειροπούλου

Η Δέσποινα Ζαφειροπουλου γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε στο Λονδίνο της Μεγάλης Βρετανίας, στο τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του North London University. Στο πλαίσιο των σπουδών της έκανε πρακτική εξάσκηση στα νοσοκομεία Ερυθρός Σταυρός και Derriford Hospital στο Plymouth της Μεγάλης Βρετανίας όπου και διετέλεσε υπεύθυνη του διαβητολογικού κέντρου. Απο το 2003 ασκεί το επάγγελμα της κλινικής διαιτολόγου και έχει εργαστεί ως εξωτερικός συνεργάτης σε διάφορα επιστημονικά κέντρα. Απο το Σεπτέμβριο του 2004 λειτουργεί με επιτυχία το δικό της διαιτολογικό γραφείο. Είναι μέλος του Eλληνικού και του Bρετανικού Συλλόγου Διαιτολόγων. >> Διεύθυνση διαιτολογικού γραφείου: Λ. Αλεξάνδρας 107, Αμπελόκηποι (Αθήνα), Τ.Κ. 11475 (μετρό Αμπελοκήπων). Τηλ. επικοινωνίας: 2106453996, 6977003762. Email: specialdiet.gr@gmail.com | facebook.com/specialdiet

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s